2011. január 27., csütörtök

És megérkezett: életem első és második blogdíja! :)

Hát, csodák történnek!!
Alig négy napos a blog, és máris díjaztátok, szó szerint!!
Nagyon hálás vagyok Nektek!!! :)

Köszönöm szépen Caroline-nak, hogy rám gondolt, rögtön élesben bemutatva, hogyan is működik ez a díjazósdi. :) És szintén nagyon hálás vagyok érte Esutának, aki sok támogatást nyújtott a blogindulásnál. :)

Szabályosdi:
5 embernek kell átadnod a díjat, mégpedig az általad leginkább kedvelt bloggereknek, s intézz hozzájuk pár sort, miért is ők a kitüntetettek!
Valamint írnod kell magadról öt olyan dolgot, ami szerinted érdekelheti az olvasóidat.
És ne felejtsd el értesíteni a díjazottakat, hogy mielőbb átvehessék a kitüntetést! :)

És most! Jöjjön 5 dolog rólam:

- Nagyon kritikus és őszinte ember vagyok, nagyon szarkasztikus is, úgyhogy többnyire jól beszólok, és mégis mindenki röhög. Szeretem, ha ezt tudják kezelni az emberek. :)

- Van egy karika ajakpiercingem, amit érzéstelenítő nélkül szúrattam.

- Gyerekkorom óta írok, magyar nyelv és irodalom tanár leszek (tavasszal kisdiplomázom :)), nem csak fanficet, saját sztorikat, verseket, hanem cikkeket is szoktam írni, amolyan kezdő újságíróként. :)

- Az írás mellett még nagyon sok dolgot csinálok: táncolok, színészmajomkodom, éneklek, olvasok, imádom a filmeket, valamint rajzolni, ruhát tervezni is szoktam, szóval elég sok hobbim van. :)

- Gyerekkorom óta rajongok a vámpírokért, kedvencek a témában: Anne Rice és Laurell K. Hamilton könyvei, valamint a The Vampire Diaries filmsorozat. :)


A díj pedig a következő bloggerekhez vándorol:

Kata: Kedvelem, ahogy ír, nagyon tehetségesnek tartom, az egyik legnagyobb élmény volt olvasni a történetét. Ezen felül egy nagyon érzékeny és kedves ember, kiváló humorral megáldva. :)

Killa23: Mert rám vadászik!! Ez aztán a bátorság! :) Na jó, természetesen a sztorija miatt kapja a díjat, mert izgalmasan és olvasmányosan ír, és mert muszáj visszatérnem hozzá az új fejezetekért. :)

nOmiee: Az általam legrégebb óta olvasott blog, sokszor elvarázsolt, megdöbbentett, szóval hatása volt, és ez számomra jelentős indok.

Nora017: Jó történet, tetszetős külalak, "wannamore" utánérzet.

Timi: Nagyon sokat segített a blog elindításában, és kedvelem a történetét, humorát. :)

~ * ~ * ~ * ~ * ~

Nos, ennyi mára, még egyszer köszönöm a díjazóknak, Caroline-nak és Esutának!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése