2011. február 3., csütörtök

Szavazás

Halihó!

Ezennel kitettem az első szavazásomat, meg is szenvedtem vele, mert át kellett állítanom a modulok színét, hogy látszanak a válaszok. (Ha esetleg tudna nekem segíteni abban valaki, hogy hogyan lehet betűszínt állítani a válaszoknál, örülnék ha szólni. *.* )

Szóval. A fő kérdés az, hogy van-e kedvetek olvasni tőlem a TVD fanficen kívül mást is vagy nincs?
Alapvetően vámpíros sztorikra gondoltam, minthogy ez mégiscsak vérszívó blog, és mivel jópár lapul a mappákban, lévén régóta pöntyörészek sztorikat, gondoltam megosztanám Veletek is.

Értelemszerűen lehet válogatni a válaszokból, kerek 10 napotok van arra, hogy válaszoljatok. Ha nem válaszoltok, hát magatokra vessetek, mert akkor átveszem az irányítást. :)
Várom a válaszokat (és a kommenteket!!!!), további jó olvasgatást!
Fox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése